جت فاکس

بهترین روش لاغری

اشتراک گذاری

بهترین روش لاغری

اطلاعات زیادی در مورد بهترین روش لاغری در اینترنت وجود دارد.

بهترین روش لاغری

بسیاری از آنچه توصیه می شود در بهترین حالت مشکوک است و بر اساس هیچ علم واقعی نیست و نمیشود به آن اطمینان کرد.

با این حال ، چندین روش طبیعی وجود دارد که در واقع در اینجا بهترین روش لاغری به صورت طبیعی آورده شده است.

1. پروتئین را به رژیم غذایی خود اضافه کنید

در مورد کاهش وزن ، پروتئین پادشاه مواد مغذی است. که با کاهش استفاده میتوان گفت یکی از جزئیات اصلی ربهترین روش لاغری در خانه میباشد.

بدن شما هنگام هضم و متابولیسم پروتئینی که می خورید کالری می سوزاند ، بنابراین رژیم غذایی با پروتئین بالا می تواند متابولیسم را تا 80-100 کالری در روز افزایش دهد.

رژیم غذایی با پروتئین بالا همچنین می تواند احساس سیری بیشتری در شما ایجاد کند و اشتهای شما را کاهش دهد. در واقع برخی از مطالعات نشان می دهد که افراد بیش از 400 کالری کمتر در روز با رژیم پر پروتئین می خورند.

حتی خوردن یک صبحانه با پروتئین بالا (مانند تخم مرغ) می تواند تأثیر زیادی داشته باشد.

2. غذاهای کامل و تک ماده ای بخورید

یکی از بهترین کارهایی که می توانید برای سالم تر شدن انجام دهید این است که رژیم غذایی خود را بر اساس غذاهای کامل و تک ماده ای تنظیم کنید.

بهترین روش لاغری

با این کار ، اکثریت قند اضافه شده ، چربی اضافه و غذای فرآوری شده را حذف می کنید.

اکثر غذاهای کامل به طور طبیعی بسیار سیر کننده هستند و حفظ محدودیت کالری سالم را بسیار آسان می کند

لاوه بر این ، خوردن غذاهای کامل همچنین بدن را با بسیاری از مواد مغذی ضروری که برای عملکرد صحیح به آن نیاز دارد ، تأمین می کند.

بهترین روش لاغری

کاهش وزن اغلب به عنوان یک عارضه جانبی طبیعی خوردن غذاهای کامل مطرح می شود.

3. از غذاهای فرآوری شده خودداری کنید

غذاهای فرآوری شده معمولاً دارای قند ، چربی و کالری اضافه هستند.

علاوه بر این ، غذاهای فرآوری شده به گونه ای طراحی شده اند که شما را تا آنجا که ممکن است غذا بخورند. آنها بسیار بیشتر از غذاهای فرآوری نشده باعث خوردن اعتیاد آور می شوند

4. غذاها و میان وعده های سالم تهیه کنید

مطالعات نشان داده است که غذایی که در خانه نگهداری می کنید بر وزن و رفتار خوردن تأثیر زیادی می گذارد.

با داشتن همیشه غذای سالم ، شانس ناسالم بودن خود یا سایر اعضای خانواده را کاهش می دهید.

همچنین بسیاری از میان وعده های سالم و طبیعی وجود دارد که می توانید به راحتی آنها را تهیه کرده و در سفر به همراه داشته باشید.

اینها شامل ماست ، میوه کامل ، آجیل ، هویج و تخم مرغ آب پز است.

5. مصرف قند اضافه شده را محدود کنید

خوردن مقدار زیادی شکر افزوده با برخی از بیماری های مهم جهان از جمله بیماری های قلبی ، دیابت نوع 2 و سرطان ارتباط دارد .

به طور متوسط ​​، آمریکایی ها روزانه حدود 15 قاشق چای خوری شکر افزوده می خورند. این مقدار معمولاً در غذاهای فرآوری شده مختلف پنهان است ، بنابراین ممکن است بدون اینکه متوجه شوید مقدار زیادی شکر مصرف می کنید.

از آنجا که شکر در لیست مواد تشکیل دهنده نام های زیادی دارد ، تشخیص میزان قند موجود در یک محصول بسیار دشوار است.

به حداقل رساندن مصرف قند اضافه شده راهی عالی برای بهبود رژیم غذایی است.

6. آب بنوشید

در حقیقت این ادعا وجود دارد که نوشیدن آب می تواند به کاهش وزن کمک کند.

نوشیدن آب قبل از غذا نیز ممکن است منجر به کاهش کالری دریافتی شود ، به ویژه برای افراد میانسال و مسن.

آب به ویژه برای کاهش وزن زمانی مناسب است که جایگزین نوشیدنی های پر کالری و قند شود.

7. قهوه (بدون شکر) بنوشید

خوشبختانه مردم متوجه شده اند که قهوه یک نوشیدنی سالم است که سرشار از آنتی اکسیدان ها و سایر ترکیبات مفید است.

نوشیدن قهوه ممکن است با افزایش سطح انرژی و میزان کالری که می سوزاند از کاهش وزن جلوگیری کند.

قهوه کافئین دار ممکن است متابولیسم شما را بین 3 تا 11 درصد افزایش دهد و خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را به میزان 23 تا50 درصد کاهش دهد. میتوان گفت یکی از بهترین راه های راه های لاغری سریع در خانه است.

علاوه بر این ، قهوه سیاه بسیار مفید برای کاهش وزن است ، زیرا می تواند به شما احساس سیری دهد اما تقریباً هیچ کالری ندارد.

8. مکمل گلوکومنان

این یکی قرص مکمل برای کاهش وزن میباشد.

این فیبر غذایی محلول در آب و طبیعی از ریشه های گیاه کنیاک ، که به نام فیل فیل نیز شناخته می شود ، می آید.

گلوکومنان کالری کمی دارد ، فضای معده را اشغال می کند و تخلیه معده را به تاخیر می اندازد. همچنین جذب پروتئین و چربی را کاهش می دهد و باکتری های مفید روده را تغذیه می کند.

اعتقاد بر این است که توانایی استثنایی آن در جذب آب چیزی است که باعث کاهش وزن می شود. یک کپسول قادر است یک لیوان کامل آب را به ژل تبدیل کند.

9. از کالری مایع اجتناب کنید

کالری مایع از نوشیدنی هایی مانند نوشابه ها ، آب میوه ها ، شیر شکلات و نوشیدنی های انرژی زا تامین می شود.

این نوشیدنی ها از چند جهت برای سلامتی مضر هستند ، از جمله افزایش خطر چاقی. یک مطالعه نشان داد که خطر چاقی در کودکان به ازای هر وعده روزانه یک نوشیدنی شیرین شکر 60 درصد افزایش می یابد .

مچنین مهم است که توجه داشته باشید که مغز شما همانطور که کالری جامد را ثبت می کند ، کالری مایع را ثبت نمی کند ، بنابراین در نهایت این کالری را بر سایر چیزهایی که می خورید اضافه می کنید.

10. مصرف کربوهیدراتهای تصفیه شده خود را محدود کنید

کربوهیدراتهای تصفیه شده کربوهیدراتهایی هستند که بیشتر مواد مغذی مفید و فیبر آنها حذف شده است.

فرآیند تصفیه چیزی جز کربوهیدراتهای آسان هضم نمی کند ، که می تواند خطر پرخوری و بیماری را افزایش دهد.

منابع اصلی کربوهیدراتهای تصفیه شده شامل آرد سفید ، نان سفید ، برنج سفید ، نوشابه ، شیرینی ، تنقلات ، شیرینی ، ماکارونی ، غلات صبحانه و شکر افزوده است.

11. چای سبز (بدون شکر) بنوشید

چای سبز یک نوشیدنی طبیعی است که سرشار از آنتی اکسیدان است.

نوشیدن چای سبز با فواید زیادی مانند افزایش چربی سوزی و کاهش وزن ارتباط دارد.

چای سبز ممکن است مصرف انرژی را تا 4 درصد افزایش داده و چربی سوزی انتخابی را تا 17 درصد افزایش دهد ، به ویژه چربی های مضر شکم .

چای سبز ماتچا نوعی چای سبز پودری است که ممکن است فواید بسیار قوی تری نسبت به چای سبز معمولی داشته باشد.

12. میوه و سبزیجات بیشتری بخورید

میوه ها و سبزیجات غذاهایی بسیار سالم و مفید برای کاهش وزن هستند.

علاوه بر اینکه دارای مقدار زیادی آب ، مواد مغذی و فیبر هستند ، معمولاً چگالی انرژی بسیار پایینی دارند. این امر باعث می شود وعده های غذایی بزرگ بدون مصرف کالری زیاد بخورید.

مطالعات متعدد نشان داده است افرادی که میوه و سبزیجات بیشتری مصرف می کنند وزن کمتری دارند.

13. از بشقاب های کوچکتر استفاده کنید

برخی از مطالعات نشان داده اند که استفاده از بشقاب های کوچکتر به شما کمک می کند کمتر غذا بخورید ، زیرا نحوه تغییر اندازه سهم را تغییر می دهد . این یکی از راه های راه های لاغری سریع در خانه است.

به نظر می رسد که افراد بشقاب خود را بدون توجه به اندازه بشقاب یکسان پر می کنند ، بنابراین در نهایت غذای بیشتری را در بشقاب های بزرگتر از بشقاب های کوچک می گذارند.

استفاده از بشقاب های کوچکتر باعث کاهش میزان غذا می شود ، در حالی که این تصور را دارد که بیشتر غذا خورده اید.

14. آهسته تر غذا بخورید

اگر خیلی سریع غذا می خورید ، ممکن است قبل از اینکه بدن شما متوجه سیری شما شود ، کالری زیادی دریافت کنید.

سریع تر خواران هستند احتمال بیشتری برای تبدیل شدن به چاق، در مقایسه با کسانی که آهسته تر غذا خوردن میخورند.

جویدن آهسته تر ممکن است به شما در خوردن کالری کمتر و افزایش تولید هورمون هایی که با کاهش وزن ارتباط دارند (کمک کند).

15. تخم مرغ را به رژیم غذایی خود اضافه کنید

تخم مرغ بهترین ماده غذایی برای کاهش وزن است. ارزان ، کم کالری ، پروتئین بالا و سرشار از انواع مواد مغذی هستند.

غذاهای سرشار از پروتئین در مقایسه با غذاهایی که پروتئین کمتری دارند اشتها را کاهش داده و سیری را افزایش می دهد.

اوه بر این ، خوردن تخم مرغ برای صبحانه ممکن است در مقایسه با خوردن شیرینی صبحانه تا 65 درصد بیشتر در طول 8 هفته کاهش وزن ایجاد کند. همچنین ممکن است به شما کمک کند کالری کمتری در طول بقیه روز بخورید

16. به اندازه کافی بخوابید

خواب کافی برای کاهش وزن و همچنین جلوگیری از افزایش وزن در آینده بسیار مهم است.

مطالعات نشان داده است که افراد کم خواب در مقایسه با افرادی که به اندازه کافی می خوابند تا 55 درصد بیشتر در معرض چاقی هستند. این تعداد برای کودکان حتی بیشتر است.

این تا حدی به این دلیل است که کمبود خواب نوسانات روزانه هورمون های اشتها را مختل می کند و منجر به تنظیم ضعیف اشتها می شود.

17. فیبر بیشتری بخورید

غذاهای غنی از فیبر ممکن است به کاهش وزن کمک کنند.

غذاهایی که حاوی فیبر محلول در آب هستند ممکن است بسیار مفید باشند ، زیرا این نوع فیبر می تواند به افزایش احساس سیری کمک کند.

فیبر ممکن است تخلیه معده را به تاخیر بیاندازد ، معده را بزرگ کرده و ترشح هورمون های سیری را افزایش دهد.

در نهایت ، این باعث می شود که کمتر طبیعی بخوریم ، بدون اینکه به آن فکر کنیم.

علاوه بر این ، بسیاری از انواع فیبرها می توانند باکتری های دوست روده را تغذیه کنند. باکتری های سالم روده با کاهش خطر چاقی ارتباط دارند.

فقط اطمینان حاصل کنید که فیبر خود را به تدریج افزایش دهید تا از ناراحتی شکمی مانند نفخ ، گرفتگی و اسهال جلوگیری کنید.

18. بعد از غذا دندان های خود را مسواک بزنید

بسیاری از مردم بعد از غذا دندان های خود را مسواک می زنند یا نخ دندان می کشند ، که ممکن است میل به خوردن میان وعده یا غذا بین وعده های غذایی را محدود کند.

این به این دلیل است که بسیاری از مردم بعد از مسواک زدن احساس غذا نمی کنند. علاوه بر این ، می تواند طعم غذا را بد کند.

بنابراین ، اگر بعد از غذا مسواک می زنید یا از دهانشویه استفاده می کنید ، کمتر وسوسه می شوید که یک میان وعده غیر ضروری بخورید.

19. مقداری از تمرینات قلبی را انجام دهید

انجام کاردیو – دویدن ، دویدن ، دوچرخه سواری ، پیاده روی یا پیاده روی – راهی عالی برای سوزاندن کالری و بهبود سلامت روانی و جسمی است.

ثابت شده است که تمرینات قلبی بسیاری از عوامل خطر بیماری های قلبی را بهبود می بخشد. همچنین می تواند به کاهش وزن بدن کمک کند. این روش علاوه بر راه های لاغری سریع در خانه میتواند سلامتی شما و قلبتان را افزایش دهد.

عضویت در خبرنامه

از بروزرسانی و جوایز ما بهرمند شوید.

شاید خوشتان بیاد!

پره اکلامپسی چیست؟
بیماری

پره اکلامپسی چیست؟

پره اکلامپسی چیست؟ که یک اختلال بارداری است که بر اندام های بدن تاثیر می گذارد و در پنج تا هفت درصد از بارداری ها